Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over OH Leuven Fanvoordelen? Misschien vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Wat is OH Leuven Fanvoordelen?
OH Leuven Fanvoordelen is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A, dit is een samenwerkingspartner van OH Leuven Fanvoordelen.

Wat houdt OH Leuven Fanvoordelen in?
Met de unieke code die je van OH Leuven Fanvoordelen ontvangt kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij OH Leuven Fanvoordelen. Je kan hier kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen bij OH Leuven Fanvoordelen.

Tot wanneer is mijn OH Leuven Fanvoordelen code geldig?
De geldigheid van je OH Leuven Fanvoordelen code is zichtbaar in uw aanlogvakje en je profiel-pagina.

Kan alleen de bezitter van de OH Leuven Fanvoordelen code gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets of producten die je bestelt via OH Leuven Fanvoordelen staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van OH Leuven Fanvoordelen?
Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van OH Leuven Fanvoordelen.

Hoe kan ik betalen?
Je kan de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mailprogramma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van OH Leuven Fanvoordelen.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.