Veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt over OH Leuven Fanvoordelen, vind je wellicht het juiste antwoord in de onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet bij? Lees ook onze Algemene voorwaarden en aarzel niet om contact met ons op te nemen via de rubriek Contact.

OH Leuven Fanvoordelen is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Faxions Digital BV, dit is een samenwerkingspartner van OH Leuven Fanvoordelen.

Met de unieke code die je van OH Leuven Fanvoordelen ontvangt kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij OH Leuven Fanvoordelen. Je kan hier kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen bij OH Leuven Fanvoordelen.

Je OH Leuven Fanvoordelen account is actief zolang je abonnement actief is.

De e-tickets of producten die je bestelt via OH Leuven Fanvoordelen staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van OH Leuven Fanvoordelen.

Je kan de bestelling betalen met Bancontact.

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mailprogramma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van OH Leuven Fanvoordelen.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.